Масажисти-початківці, як і будь-які інші, часто припускаються помилок під час використання масажного столу, тож розглянемо основні неналежні методи використання та поширені помилки, які можуть вплинути на якість та безпеку масажу.

Загалом, можна виділити шість пунктів:

  1. Неправильна висота масажного столу.
  2. Відсутність валиків та подушок.
  3. Нехтування гігієною.
  4. Нецільове використання.
  5. Занадто мало уваги до клієнта.
  6. Відсутність адаптації.

А тепер про все по порядку.

Неправильна висота масажного столу

Це одна з найпоширеніших помилок. Неправильне встановлення висоти масажного столу або взагалі відсутність можливості регулювання здатне значно ускладнити роботу масажиста.

Якщо масажний стіл занадто низький, масажист відчує дискомфорт у попереку, а якщо зависокий – у плечах, що може призвести до втоми і травм.

Крім того, якщо стіл занадто високий, це може викликати дискомфорт у клієнта, адже забратися на нього буде важко, особливо людям із надмірною вагою або травмами. Важливо відрегулювати масажний стіл так, щоб майстер міг працювати, не нахиляючись і не піднімаючи плечі.

Відсутність валиків та подушок

Деякі масажисти-початківці забувають придбати валики для масажу. Це може призвести до недостатньої підтримки голови, шиї та інших частин тіла. Неправильне положення тіла клієнта може спричинити дискомфорт і травми, тож обов’язково використовуйте їх, щоб забезпечити підтримку для тіла.

Нехтування гігієною

Неправильне використання масажного столу – це також і про гігієну. Наприклад, деякі масажисти не змінюють простирадла між клієнтами і не дезінфікують поверхню столу після кожної процедури. Це може призвести до поширення інфекцій. Найкраще рішення тут – використовувати одноразові простирадла.

Неправильне використання пристроїв

Інколи масажисти використовують масажний стіл не за призначенням. Приміром, після процедур зберігають на ньому якісь інструменти. Це може призвести до пошкодження оббивки та зниження пружності наповнювача. Тож тримайте масажний стіл чистим і вільним від непотрібних речей.

Занадто мало уваги до клієнта

Тут мається на увазі не тільки відсутність зворотного зв’язку від клієнта (тобто можна приділити багато уваги техніці масажу, але забути спитати про ефект від процедури), а й відсутність спілкування під час самого масажу. Важливо стежити за реакцією клієнта, питати про його відчуття й адаптувати аксесуари та дії до його потреб.

Відсутність адаптації

Останній пункт, але не найменш важливий. Кожен клієнт унікальний, і масажисту варто вміти адаптуватися до його потреб. Деякі масажисти-початківці не враховують фізіологічні особливості своїх клієнтів. Слід бути готовим змінювати техніку масажу та час сеансу залежно від стану пацієнта.

В будь-якому разі використання масажного столу потребує не тільки наявності найновішої моделі, а й уваги та професіоналізму. Уникаючи вищевказаних помилок, ви зможете підняти якість обслуговування і забезпечити своїм клієнтам належний рівень комфорту.